marți, 26 iunie 2007

Prima zi de bac

Hmmm...ce pot zice...sunt extrem de dezamagita...da sa zic de la inceput. Am ajuns pe la 9 la liceu, m-am intalnit cu niste colege, a venit diriga si ne-a zis sa intram chiar dak eram programate la 12. Am intrat in sala si primul lucru care mi l-au zis profesoarele examinatoare au fost: vai ce unghii bleu ai domnisoara. :| si au inceput sa rada.... In fine...am tras eu biletul...m-am dus in banca....eram super fericita k mi-a cazut ce stiam eu cel mai bine....peste 10 minute a venit una din profesoare la mine si mi-a zis sa scriu ce vroia ea. Am ascultat-o ce era sa fac.... Dupa ce am terminat am iesit in fata sa ma asculte....Am zis primul subiect si m-au intreupt la ceva ce mi-au zis k e gresit si dupaia ele au zis un sinonim cu cuvantul pe care il spusesem eu...dar in fine :| La subiectul 2 la fel a fost...eu ziceam ceva corect....ele ziceau k nu e bine...si ziceau acelasi lucru k mine... Si uite asa am luat eu nota 8. :| Din pacate eu nu am dat flori sau banii k altii/altele.....dar asta e ...nu sunt de acord cu spaga....Romania e plina de oameni corupti! Oriunde te duci trebuie sa ai pile! M-am saturat! Cred k Romania n-o sa scape niciodata de coruptie....dar asta e .... poate in viitor exista o speranta ....Acum sa vad ce-o sa fie la celelalte probe ...desi cred k o sa fie la fel....sunt realista ....

2 comentarii:

Anonim spunea...

Multa bafta in continuare! Capu' sus!

Bogdan Chirea spunea...

Trecem noi si peste asta !